Nabidka prace

Kastil lordgalloth@gmail.com
Úterý Srpen 26 14:45:11 CEST 2008

Ale takhle to funguje pokud uz mas nejake jistoty. V pripade spousty
studentu to je tak, ze nemeji sebevedomi, zkusensti (ono jedna vec je jsou
brigady pri studiu a druha prace na plny uvazek) a v podstate ani penize .
Takovy student navic tu praci proste potrebuje a v takove situaci tezko
zkousi s potencionalnimi zamestnavateli nejake hry. Nejde o to ze by
nemohl, ale jde o to, ze si to ve sve nejistote proste netroufne. Je
samozrejme reseni nechat se nekde zamestnat a pak dal hledat praci, ktera
bude cloveku vyhovovat, ale to mi prijde takove nefer (i kdyz si to asi
takovy zamestnavatel zaslouzi).

Jde o to, ze ta informace o prumernem platu doda cloveku vnitrni klid. Vi
v cem je jak dobry ve srovnani se svymi spoluzaky a vi jaky je prumerny
plat, tak si v klidu rekne o tolik penez, kolik mu prijde jako ferove
ohodnoceni jeho schopnosti.

Honza