Nabidka prace

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Srpen 26 14:54:27 CEST 2008

 26.8.2008, 14:36:17
dobry den

Ono je sice dobre vedet, kolik je prumerny plat, ale v praxi je to
celkem k nicemu, protoze rozptyl muze byt 1:2 nebo 1:3. Zalezi na
konkretni firmne, na tom jak moc zrovna nekoho potrebuji, jaky se vam
podari udelat pri rozhovoru dojem atd.
Na druhou stranu, plat je jenom jedna z veci kterou vam firma za vasi
praci muze nabidnou, pokud se ty ostatni "bonusy" strefi do vasich
potreb, jiste pristoupite na nizsi plat, nez kdyz budete delat jen za
holou mzdu.
A hlavne, o platu (a tech bonusech) se jedna. Coz muzete udelat
spusobem slona v porcelanu, tj. hned v prvni vete vypalite nejakou
castu pres kterou nejede vlak.
Nebo na to muzete jit trouchu diplomatictej, vymenovat si se zastupcem
firmy mlhave otazky a jeste mlhavejsi odpovedi, kdy behem 20
minutoveho rozhovolu obe strany ziskaji jakousi predstavu o postojich
toho druheho a maji sanci se tomu prispusobit.
Napriklad, vubec nemusi byt od veci, nechat definitivni vysi platu
otevrenu a dojednat ji az po zkusebni dobe.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz