Nabidka prace

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Srpen 26 14:28:33 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 26.8.2008 od Tomáš Koželuh:

> Dokážu - chtěl bych vydělávat hodně. :)

To je hezka odpoved. Jenze kolik je to hodne? Pro nekoho 10 Kc
mesicne, pro nekoho 10.000 Kc mesicne, pro nekoho 10.000.000 Kc
mesicne, pro nekoho 10.000.000.000 Kc mesicne.

> Ale zase je fakt, že buď si řeknu málo, ale řekl jsem tolik, kolik
> jsem chtěl, takže mně to bude stačit nebo si řeknu hodně, pak mi
> práci nedají, ale na druhou stranu za míň bych to nedělal, takže se
> až tolik neděje...

Ano, to je pravda. Ono je to jako na aukci. Vyhlednu si nejaky produkt
a reknu si, kolik maximalne bych za nej dal. Samozrejme, ze chci dat
co nejmene, to je logicke, ale mam prece nejakou hranici, nad kterou
nejdu, protoze se mi to uz nevyplati a neni to pro me vyhodne. Jsem
ochoten prihazovat maximalne do teto hodnoty a pak uz rozhodne ne.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz