Re: Lapač hmyzu

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Srpen 22 22:14:03 CEST 2008

2008/8/22 Jindra Polívka <jpolivka@mbox.vol.cz>:
> Neumime potrestat kluka,ktery zabije jednoho mravence co mu vleze na nohu,
> ale za to, ze kopne do mraveniste mu naparime pokutu jako hrom. I tak to je.
> Chytame miliardy sardinek a chranime velryby. Kdyby velryb bylo miliony a
> sardinek bylo 50 na svete, tak budeme chranit ty sardinky.
> Podivejte se na nektere filmy o lvech. Nastve ho sup a tak ho jednou ranou
> packy sejme. A co se deje. NIC.
> Vy, kdyz to udelate, tak za to vyfasujete peknej flastr.

Nějak nechápu, co jste tím chtěl říct. Myslim, že zákonem chráníme
většinou zvířata, kterejm hrozí vyhynutí - a to hlavně díky nám,
lidem. Buďto jsme zničili prostředí, kde žili, nebo jsme je rovnou
hromadně vybíjeli. Nejznámější vyhubený zvíře je asi tasmánský vakovlk
(nebo taky tasmánský tygr).

Tu bajku o lvovi a supovi jsem taky nějak nepobral. Měla by snad
zasáhnout nějaká policie a strčit lva za mříže?

P.K.