Lapač hmyzu

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Srpen 22 21:23:36 CEST 2008

Srsen je pro mnohe lidi  a mozna i zvirata velmi nebezpecny hmyz. Muj syn je
alergik a musim ho branit.
To, ze si kazde zvire musi ulovit svoji korist a jinak neprezije, tak to
snad vsichni vime.
Budeme si proto, byt na vrcholu potravniho retezce, hrat na neco, co nejsme
?
Neumime potrestat kluka,ktery zabije jednoho mravence co mu vleze na nohu,
ale za to, ze kopne do mraveniste mu naparime pokutu jako hrom. I tak to je.
Chytame miliardy sardinek a chranime velryby. Kdyby velryb bylo miliony a
sardinek bylo 50 na svete, tak budeme chranit ty sardinky.
Podivejte se na nektere filmy o lvech. Nastve ho sup a tak ho jednou ranou
packy sejme. A co se deje. NIC.
Vy, kdyz to udelate, tak za to vyfasujete peknej flastr.
Jindra Polivka

> A nejste nahodou Petre jeden z tech, kteri si mysli, ze "hleda se
> Nemo" by se nemelo poustet detem, neb se tam vyskytuje hrozive
> vyhlizejici zralok ?

Co je tohle zase za hlasky? Nelibi se mi srsni, nemam je rad, myslim
si, ze jsou nebezpecni. Je nejaky duvod v tom hledat neco jineho?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert