MicroCap 9 - zacatecnicke otazky

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Srpen 22 10:09:19 CEST 2008

nieco o modeloch mosfetov som nasiel napriklad tu
http://www.deutsch.com/WWW/docs/v0000120.htm
pozri si co ktory parameter znamena a viacmenej presne tie iste
parametre (mozu mat ine oznacenie) najdes aj v microcape. Ked si na
internete najdes model v textovej forme mozes si ho vyklikat.

Napriek tomu si myslim ze ked zacinas tak nie je zle si najprv precitat
manual :-)
http://www.spectrum-soft.com/down/rm.pdf
http://www.spectrum-soft.com/down/ug.pdf

a dokonca priamo na stranke vyrobcu najdes linku na knihu "Řešíme
elektronické obvody" od BENu
http://shop.ben.cz/cz/121177-resime-elektronicke-obvody.aspx

b.