MicroCap 9 - zacatecnicke otazky

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Srpen 22 10:50:15 CEST 2008

On 8/22/08, Daniel Valuch <daniel.valuch@orange.fr> wrote:
> nieco o modeloch mosfetov som nasiel napriklad tu
> http://www.deutsch.com/WWW/docs/v0000120.htm
Jo, jo, jooooo (a nejen kvuli mosfetum. Ono to byl v puvodnim dotazu
jen priklad, ale budu 'potrebovat' mnohem vic - ale koukam - je tam
hodne druhu soucastek:)

> Napriek tomu si myslim ze ked zacinas tak nie je zle si najprv precitat
> manual :-)
> http://www.spectrum-soft.com/down/rm.pdf
> http://www.spectrum-soft.com/down/ug.pdf
Njn, asi mas pravdu. Ale to je to, cemu jsem se puvodne chtel vyhnout.
Nejak ted neni vhodna doba pro studovani 1K+ stranek textu 'pro
zabavu', kdyz na mne ceka 2K+ 'pro praci'. Mno tak se tomu nevyhnu,
no:)

> a dokonca priamo na stranke vyrobcu najdes linku na knihu "Řešíme
> elektronické obvody" od BENu
> http://shop.ben.cz/cz/121177-resime-elektronicke-obvody.aspx
Diky za ten odkaz, ale k cesky psane literature mam od dob porevolucni
Grady neduveru (mno spis odpor). Dnes uz je to (snad) jinak, ale
proste je to ve mne zakoreneny:(

Marek