MicroCap 9 - zacatecnicke otazky

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Srpen 22 09:00:40 CEST 2008

Diky,
no popravde se simulacemi totalne zacinam. Principialne chapu, ze se
stav v obvodu proste prepocitava krok za krokem, proste se uplatnuji
zakladni el. zakony (pocinaje ohmovym pres kirchhoffuv a asi jeste
rada dalsich). Kdysi jsem si zkousel neco malo v SwitcherCADIII, ted
jsem si stahnul MicroCap a i dle mych otazek je asi videt, ze zatim v
tom totalne plavu - takze slozite modely zatim urcite nee:) Jak tak na
to zatim koukam, tak zdaleka nejsem schopen ani vyplnit ten klikaci
interface na zaklade datasheetu:(

No budu si nejakou dobu hrat a zkouset a pak treba zas zaotravuju:)
Marek

PS: dekuji rovnez P.Roskovi za odpovedi na zbytek mych otazek - pomohly!