Das keyboard

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Srpen 13 12:00:43 CEST 2008

Tak to kazdopadne . Kdysi jsem psal zavodne, protoze nase skola byla timto
celkem proslula a vychovavala opravdu rychle pisici studenty vsemi 10ti ,
kteri vyhrali i par cen jak na republikove urovni tak na evropske .

Pro me je dulezity zdvih , odpor a rozlozeni . Tohle splnuje 90% klavesnic v
cenove hodnote 150kc a vic . Jak psala Sasa u toho psani je potreba mit
jistotu , ze klavesa byla zmacknuta , ale pritom prsty jemne jezdi po tech
klavesach i kdyz ji nemackaji .
Nejhorsi byly takove ty stare "XT" klavesnice s mikrospinaci to bylo jak
psat na mechanickem psacim stroji :)

Dneska spis narazim na hrozne rozlozeni kde je maly enter nebo jine
rozlozeni nad kurzorovymi klavesami . Ve tme se blbe pise i me a hlavne jde
o to , ze kdyz prehmatnu z mysi nebo vubec davam ruce  na klavesnici tak ve
tme musim hledat vychozi postaveni prstu (zkratka ty zarazky na F a J)
kdezto pri jemnem osvetleni nebo podsvetleni pismen na klavesnici je to
jasne .

Dost casto vyrobci delaji klavesnice s malym zdvihem to taky neni to prave
orechove asi to prislo z notebooku . I kdyz mam notas MSI a tam se mi pise
dobre casto i dlouhe hodiny a desitky stranek textu .

Zkratka ty ruzne ficurky jsou pro ty co si radi hraji ja pisu dalo by se
rict profesionalne za penize a klavesnici mam za par desetikorun a jak zacne
blbnout vymenim za druhou i kdyz me vyhovuji takove ty uz "zajetejsi" :)

s pozdravem

snehulak