Das keyboard

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Srpen 13 12:46:39 CEST 2008

To osvětlení ze shora mě taky napadlo, ale problém trošku je, že to pak bude
svítit na ruce a stínit klávesy pod rukama, ale to by asi tak nevadilo jak
ty osvětlený ruce.
Ale napadla mě jiná věc, co udělat klávesnici s průsvitnýma klapkama a
nasvícenýma ze spodu? Pak by mohla být mechanická část na vysoké úrovni a
současně by to dokázalo zobrazit cokoliv a bylo by to levnější než OLED na
jednotlivých klapkách.