Das keyboard

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Srpen 13 10:33:15 CEST 2008

> Nesouhlasím, pokud píšete jen latinkou, pak je to samozřejmě jedno. Ale
> jakmile přibudou exotičtější písma,
> která navíc (aktivně) nepoužíváte každý den (případně pro některá písma
> existuje vícero možností rozložení klávesnice a některé starší ne-unicode
> programy vyžadují svoje rozložení), pak se velmi hodí vědět, kde je které
> písmeno.

No přesně to jsem psal v druhym odstavci mýho mejlu.

> p.s. s tím psaním po paměti to taky není úplně pravda, zkuste psát někdy
> tak, že budete mít klávesnici v naprosté tmě; i když píšu po paměti, je to
> velmi nepohodlné; člověk se totiž stejně občas na klávesnici koukne a mírně
> upraví polohu, když je to třeba...

Nojo, jedna věc je psaní po paměti (kde se na tu klávesnici občas
koukám) a druhá věc je psaní všema deseti (kde písař pozná po hmatu,
kde má prsty a na klávesnici se vůbec koukat nemusí). Ale troufám si
tvrdit, že na oba způsoby je 1200 EUR za klávesnici prostě vyhazování
peněz. I když jako hračka pro milionáře je to pěkný ;)

P.K.