Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Srpen 5 21:38:41 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 5.8.2008 od "Ing. Libor Konečný":

> Vazeni zajiamala by me jeste jedna vec: Budu muset platit jako
> podnikatel (auto bude na firmu) kdyz si chci poridit auto ktere ma v
> operkach zabudovane lcd panely s dvd prehravacem ? Tzn 2 x 135 kc ?

Jestli to nema tuner, tak ne, protoze DVD prehravac neni televizni
prijimac. Pokud to ma tuner, pak ano. Normalne prece ve firemnim aute
musis platit za radio. Ja jako podnikatel platim jedno radio, ktere
mam v aute.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem