Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Úterý Srpen 5 21:33:48 CEST 2008

Vazeni zajiamala by me jeste jedna vec:
Budu muset platit jako podnikatel (auto bude na firmu) kdyz si chci
poridit auto ktere ma v operkach zabudovane lcd panely s dvd prehravacem ?
Tzn 2 x 135 kc ?

 >: WEb ceske televize :
 >Poplatník platí televizní poplatek z každého televizního přijímače (i
z přijímače, který je umístěn v dopravním prostředku,) tj. ze zařízení
technicky způsobilého k individuálně volitelné >reprodukci bez ohledu na
způsob příjmu. Toto zařízení se považuje za televizní přijímač i v
případě, že si jej poplatník upraví k jinému účelu. Povinnost platit
televizní poplatek za >televizní přijímač má poplatník i v případě, že
jej používá pouze pro projekci videopořadů.

Pokud ano tak mi pak dejte samopal a 5 minut...

LK