Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Úterý Srpen 5 21:52:13 CEST 2008

Taky si myslím, že je to pokus o podvod.   Už jenom proto, že číslo účtu a
banka jsou špatné.
Tohle je kopie  z informace, kam mají podnikatelé platit.
Televizní poplatek se platí bezhotovostně na účet České televize, č.ú.
*8029-180
006 0583 / 0300* (IBAN: CZ40 0300 0080 2918 0006 0583) pod variabilním
symbolem přiděleným při přihlášení Českou televizí