Diferencialni par na PCB

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Duben 24 23:41:02 CEST 2008

andrej jancura wrote:
> Je to tak. Ked som robil pred 7 rokmi phd, diferencialne pary boli akurat v plienkach aj s obvodmi, ktore ich pouzivaju.
Diferencialne pary su tu od pociatkov elektrotechniky, staci sa pozret
na analogovy telefon...

> Ano, pozriet si teoriu vedeni a anten a podla toho volit dlzky vodicov l/2,l/4 a podobne. Okrem toho, ja osobne by som volil pady a prechodky kruhove namiesto 6-uholnikov. Ale to je uz prilis velka teoria a nechce sa mi to rozpisovat, suvisi z geometrickym faktorom.

nechcem rypat, ale preco dlzky vodicov l/2, l/4? Preco dlzky vodicov
vobec porovnavat s dlzkou vlny? Vedenie tam predsa ma spravne
terminovane, resp. musi byt terminovane uz z principu emitorovo viazanej
logiky. Ci bude dlhe lambda/100 alebo 100*lambda je uplne jedno
(nebavime sa teraz o utlme).
Ono v principe si mu mohol rovno poradit nastudovat si teoriu pola,
vsetko ostatne sa z toho da odvodit Maxwellkami a je blby ze to uz
neurobil, ze?
b.