Pripojeni na mic a sluchatko v telefonu

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Čtvrtek Duben 10 23:09:11 CEST 2008

Dobry vecer,

tak jsem to predelal nasledovne http://www.puhy.cz/telefon2.jpg -
pouzil  jsem odporovou pasivni vidlici a kupodivu to celkem funguje. Az
na priserne ECHO v mobilu, ze ktereho na to volam.
Da se s tim neco delat (?), opravdu me nenapada, jak se toho zbavit.
Pokud jsem zkousel ruzne nastaveni side tone a echo cancelation u GSM
modulu, moc to nepoha - problem je v te vidlici.

Pokud by nekoho zajimalo, jak to cele vypada, tady je foto:
http://www.puhy.cz/telefony_foto.jpg

Taky by me zajimal vliv Zv ve vidlici, prakticky se mi zda, ze se
neprojevuje (pokud neni 0R) - mozna se projevi az od delsiho vedeni ???

Prosim o nakopnuti...

Diky,

s pozdravem Jan Půhoný