Pripojeni na mic a sluchatko v telefonu

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Čtvrtek Duben 10 18:51:54 CEST 2008

S tim echem mam taky problem - druha strana se slysi zpet ve svem mobilu
a to celkem silne ... jak toto alespon ramcove resit? Ma nekdo schema
nejake funkcni vidlice s OZ? Na internetu jsem toho nalezl celkem dost,
ale uspokojivych vysledku jsem zatim nedosahl.

Diky za nakopnuti,

s pozdravem Jan Půhoný