ADSL <-> ??

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Duben 2 08:55:23 CEST 2008

presne takhle jsem dopadnul ... :-(.
jen netusim, jak mi fyzicky chodil upload predtim "navysenim", nemel jsem potrebu to zkouset.
jsem si myslel,ze spatnej kabel by mohl mit vliv treba jen na "velky" rychlosti ...
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of David Franc
Sent: Wednesday, April 02, 2008 8:44 AM
To: HW-news
Subject: Re: ADSL <-> ??

pri poslednim "zdvojnasobeni" rychlosti mi z 2048/256 udelali 2560/128 (mel bych mit 4096/256)  predpokladam prave kvuli delce a kvalite vedeni (mame cca 3400m) taky by me zajimalo jestli s tim jde pohnout, neoficialni cestou mi bylo receno ze si mam poridit co nejkvalitnejsi modem a ze s tim muzeme zkusit hnout, ale to bylo pres znameho, jestli to jde nejak oficialne netusim

David