ADSL <-> ??

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Duben 2 08:52:01 CEST 2008

Mám drát, který by zvládl 7,5M/521k. Pár měsíců po instalaci se mi modem
připojoval rychlostí 4M/512k, až u operátora byl QOS kde z něj vypadlo jen
2M/128k. Po několika měsících nastavili dslam tak, že se modem dorozumí jen
2M/128k - což je velmi cítit např u uploadu,neboť pak download stojí. I
samotný download je nyní o 1/4 pomalejší.

Tedy je na operátorovi, jestli umožní upstream vyšší a shaping provede až u
sebe.

----- Original Message -----
From: "David Franc" <taunus@seznam.cz>

pri poslednim "zdvojnasobeni" rychlosti mi z 2048/256 udelali 2560/128 (mel
bych mit 4096/256)  predpokladam prave kvuli delce a kvalite vedeni (mame
cca 3400m)
taky by me zajimalo jestli s tim jde pohnout, neoficialni cestou mi bylo
receno ze si mam poridit co nejkvalitnejsi modem a ze s tim muzeme zkusit
hnout, ale to bylo pres znameho, jestli to jde nejak oficialne netusim