ADSL <-> ??

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Duben 2 18:10:36 CEST 2008

Obavam se, ze problem s Vasim pozadavkem bude vice nez technicky obchodni.
Sice by to teoreticky technicky mohlo jit, protoze Up a Down smery jdou
oddelene s tim, ze upstream je na nizsim frekvencnim pasmu nez downstream.
Ale
dokud provider takovou sluzbu nebude nabizet oficialne pro vsechny - a on
rozhodne nebude, protoze by ji "vsichni" chteli, nikdo vam to nezprovozni.

Jakub Serych