MS Excel a SQL soubor

Pátek Září 28 09:37:43 CEST 2007

Hezké dopoledne,

    ano já to umím naimportovat se správnou češtinou, ale potřebuju
udělat export v SQL v kódování WIN1250 a to se prostě nedaří nijak
udělat. Excel není nutné používat, jen že jej mám k dispozici a CSV se v
něm dá hezky zobrazit.

    Zkoušela jsem všechny možné volby, ale nakonec z toho vždy vypadne
UTF-8 což je pak ta správná divočina :-(

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186