MS Excel a SQL soubor

admin.mtech@gmail.com admin.mtech@gmail.com
Pátek Září 28 09:29:00 CEST 2007

Na toto by som excel nepouzival.
PHPMyAdmin by mal bohate stacit.

Treba sa iba pohrat s nastavenim kodovania PHPMyAdmina.
Napr ja pouzivam v 2.10.2., kde pri importe sa da nastavit kodovanie
importovaneho fajlu....
Dalsia moznost je (tu pouzivam najcastejsie) metoda cut-paste
Otvorim si v nejakom editore (ktory mi korektne zobrazi data - diakritiku),
spravim select all (CTRL+A),
dalej v PHPMyAdminovi vyberem databazu a klikne na zalozku SQL a spravim
paste do okna na spustanie SQL prikazov.
Dotaz/y mozem este doupravovat a uz len Spustit (Go).

Takze tak.....

-mt-

  ----- Pôvodná správa -----
  Od: Saša Svobodová
  Komu: HW-news
  Odoslané: 28. septembra 2007 9:08
  Predmet: MS Excel a SQL soubor

  Hezké ránko,

      omlouvám se za OT, ale fakt už nevím. Mám soubor ve formátu CSV
  (nebo jiném co dovede Excel) a potřebovala bych jej vyexportovat jako
  SQL. Jenže pokud to zkusím přes PHPMyAdmin tak se rozpadne kódování a
  jelikož je to skoro 12500 řádků, není síla přepsat to ručně.

      Já vím že se dá naimportovat i CSV soubor, dokonce jsem to tak
  udělala, ale problém je v tom, že to je do modulu systému XOOPS a ten
  nehodlá akceptovat cokoli jiného než SQL soubor navíc v přesně daném
  znění, jelikož co je navíc neignoruje, ale skončí chybou (třeba IF NOT
  EXIST a podobně). Pokud by šlo jen o mně, tak bych v tom problém
  neviděla, ale v okažiku kdy ten modul bude chtít někdo jiný, nestává
  značný problém...

      Prosím, dá se nějak přimět Excel k exportu do SQL souboru?

  Saša K. Svobodová

            ICQ:  260 344 186