MS Excel a SQL soubor

admin.mtech@gmail.com admin.mtech@gmail.com
Pátek Září 28 09:50:24 CEST 2007

Tak skuste opacny copy-paste system.

dajte export, ale nedavajte do suboru.
Vyhodi do text okna v PHPMyAdmine.
Select all, a copy.

Dalej si otvorte v editore (pouzivam PSPad alebo UltraEdit) nejaky subor
ktory viete ze bol k kodovani WIndows 1250 zobrazovany OK - pre istotu
A uz len Paste do neho....

-mt-

  ----- Pôvodná správa -----
  Od: Saša Svobodová
  Komu: HW-news
  Odoslané: 28. septembra 2007 9:37
  Predmet: Re: MS Excel a SQL soubor

  Hezké dopoledne,

      ano já to umím naimportovat se správnou češtinou, ale potřebuju
  udělat export v SQL v kódování WIN1250 a to se prostě nedaří nijak
  udělat. Excel není nutné používat, jen že jej mám k dispozici a CSV se v
  něm dá hezky zobrazit.

      Zkoušela jsem všechny možné volby, ale nakonec z toho vždy vypadne
  UTF-8 což je pak ta správná divočina :-(

  Saša K. Svobodová

            ICQ:  260 344 186