Re: Siln OT :-) indukn vaen (bylo Spotebie MORA)

Snehulak snehulak@gmail.com
tvrtek Z 27 10:36:11 CEST 2007

Ja na wok panvi(velka tlustostena) varim na elektrice na 30 let starem
sporaku a da se na tom delat vsechno co na plameni . Ale chce to cvik ty
stare litinove bazmeky maji silenou setrvacnost a vsechny  nevyhody s tim
souvisejici , ale trocha cviku a sikovnosti a je to parada. Ja prakticky uz
panve nepouzivam a delam jenom na tom woku, takze na te sklokeramice je to
podobne ci lepsi .

snehulak