Re: Silně OT :-) SpotřebičeMORA

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Sobota Září 29 06:05:59 CEST 2007

Taky mi to není úplně jasné, ale i můj indukční vařič se tak při měření choval, jen frekvence jsou trochu jiné (20-35 kHz). Zjevně je to osvědčený způsob, když to funguje u nového Siemense i 15 let staré Stelly.

PH
  From: Milan Mlynarčík

  To azda nie. Ešte že pri zmene výkonu sa mení aj frekvencia (ako vedľajší
  úkaz) by som si vedel predstaviť. No že by sa to tou frekvenciou malo
  regulovať si dovolím dosť zapochybovať.

  From: "Jozef Maceka"
  Indukcne dosky Siemens/Bosch

  50-75kHz  zmenou frekvencie sa reguluje vystupny vykon.
  Na nizsich vykonovych stupnoch to funguje pulzne.

  Tipujem ze harmonickych to narobi dost...