Silně OT :-) indukční vaření (bylo Spotřebiče MORA)

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Září 27 10:10:51 CEST 2007

Zdravím,

> Kdyz tu jiz je toto tema, tak se pridam s dotazy.
>

> 1.Mam strach z poskrabani a odreni te sklokeramicke desky, jsem docela
> cimprlich na poskrabane a jinak odrene veci?

Mame na chalupe uz asi 4. rokem sklokeramiku Gorenje. Naprosto neni poskrabana
ani odrena, ikdyz uz vytrpela ledacos. Zejmena kdyz neco utece a pripali se
a pak se to seskrabava takovym specialnim nozem. Neni to na tom vubec videt.
Jsem s ni velmi spokojen, nemenil bych.

> 2.Mam docela rad cinskou kuchyni (ne to co se u nas vydava za "cinu"), pro
> tento vzusob vareni  se mimo jine pouziva  velka panev (něco jako Wok) a
> velky planem , nejsem si zcela jist, ze lze stejne veci varit i na
> elektrice?

No, to si taky nejsem jist :-). Sklokeramika vyzaduje pomerne kvalitni dno
nadoby (rovne - zabrousene), induktiv asi tak narocny nebude, ale nevim, jake
dno maji ty woky ci jine cinske panve, pokud by nebylo zcela rovne, nebylo
by pro sklokeramiku pouzitelne.

   S pozdravem Pavel Troller