Lze nejak zjistit jaky LCD panel je pouzit v monitoru ?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Září 20 23:34:39 CEST 2007

Ještě bych se zkusil obrátit sem: http://www.nbservis.com/
Ale řekl bych, že do LCD notebooků se používají jiný obrazovky než do
stolních LCD, asi bude docela problém sehnat stolní LCD 17" s widescreen a
ještě v tomto rozlišení, při běžným hledání jsem vůbec nic takovýho
nenašel...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death

110160965551QQihZ001QQcategoryZ31569QQcmdZViewItem