Lze nejak zjistit jaky LCD panel je pouzit v monitoru ?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Září 21 07:36:00 CEST 2007

Hromadu náhradních dílů maj na allegro.pl (kde se dá nakupovat s
registrací z aukro.cz), malej problém je jen v tom, že prodejce musí
nastavit v aukci souhlas se zasláním do zahraničí, jesi umíte trochu
polsky, máte výhodu ;-)

T.č. jsem tam koupil klávesnici k notebooku, psal jsem vždycky dotaz
česky + anglicky, Poláci docela rozuměj česky, akorát že odpovídali
polsky ;) Nebo anglicky, ale ne moc dobře. (Ale to bude dost
individuální.)

http://www.allegro.pl/search.php?string=acer&category=4177&category=6117

P.K.