Lze nejak zjistit jaky LCD panel je pouzit v monitoru ?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Září 20 21:50:48 CEST 2007

U notebooku se mi podarilo rozbit LCD, bohuzel jde o Acer, dotazem v servisu jsem zjisitl, ze za novy panel chteji 270Euro bez DPH + dalsi nehoraznou sumu za praci technika, sice o ni nestojim, ale  bez prace mi to neprodaji.

V notebooku je  LCD panel AU OPTRONICS B170PW03 V.3, na ebay jsem nasel toto
http://cgi.ebay.ca/NEW-B170PW03-V-4-17-GLOSSY-SCREEN_W0QQitemZ110160965551QQihZ001QQcategoryZ31569QQcmdZViewItem

to sice i s dopravou vyjde na  akceptovatelnych 200$, ale je to USA. Kompletni LCD monitor 17" 1440x900 treba HP lze v CR koupit za cca 5000 i s DPH a tak me napadlo panel vytezit z monitoru, ale jak zjisti jaky panel je v jakem monitoru?

Mozna to je blby napad, ale je muj :-).

Dekuji