Sklad soucastek bylo Re: OT: Firefox - odkaz na lokalni soubor

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Září 16 23:21:21 CEST 2007

 16.9.2007, 23:18:09

Poslepovat jednoduchou databazi je celkem brnkacka.
Ale naplnit je datama a udrzet ve funkcnim stavu, na to je treba
hodne velkej kus sebekazne. Alespon v mem pripade. :-)
Tak at se vam dari.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz