Sklad soucastek

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Září 16 23:39:55 CEST 2007

No to je mi jasne. Nicmene zas tolik soucastek (typu) nepouzivam, abych
to nemohl jednou provzdy naplnit a pridavani prirustku je jen obcasne.
Takze otazka aktualnosti je jen nad skladovyma zasobama a jejich
pohybama. To je ale pro cloveka, ktery zije ve meste kde je jen jedna
predrazena prodejna (7808 nemeli pul roku protoze skladem meli jeden kus
dle PCcka ale fyzicky ani jeden - je sila kdyz neco takoveho objednaji
az kdyz vyprodaji posledni kus) spis zivotni nutnost.

Silne se mi vyplati delat objednavky treba jednou za tri mesice nekde z
internetu - to ale predpoklada, ze vim co mi chybi a take to potrebuju
obcas vedet rychle protoze mi zavola treba kamarad, ze neco objednava a
zda neco nepotrebuju, abychom se svezli s postovnym napul. Proto tam
bude filtr, ktery mi vyjede to co mi dochazi a muzu z toho rychle udelat
objednavku. Dalsi vec je ze zase naopak kupuji veci ktere tu mam a nevim
nebo si nejsem jisty kolik jich mam. A uz vubec nemluvim o tom, ze tu
mam treba neco co by se hodilo nekomu jinymu a nemuze to sehnat (takze
ten sklad read-only mozna vyvesim i verejne).

Radek Vicek