Sklad soucastek bylo Re: OT: Firefox - odkaz na lokalni soubor

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Září 16 22:45:45 CEST 2007

Zdravim,

jelikoz nerad delam neco do suplete chci se zeptat myslite ze by se to
nekomu z pritomnych hodilo?

Screenshot jsem dal sem http://www.cncnet.info/storage/sklad.png

Je to maximalne jednoduche - tri tabulky soucastky, pouzdra  a
kategorie. Do pouzder a kategorii je udelane vkladani polozek (planuju i
moznost nahledu na pouzdro).

Nad soucastkama je zatim udelane viz okno na odkazu- vkladani, mazani a
editace. S tim ze budu muset dodelat filtrovani a jednoduchy pohyb poctu
kusu nad soucastkou. Cekam az se mi trosku podari naplnit polozky abych
mel nad cim zkouset.

Jelikoz tu mam snimac caroveho kodu tak posledni pole ve formulari je
EAN (sejmu carovej kod a odesle se mi s entrem), ktery kdyz se nevyplni
tak se sam vygeneruje. Kopii polozky udelam tak ze dam editaci a odmazu
prave pole EAN, ktere je primarni klic.

Je k tomu treba PHP a MySQL. Mam to jeste dal nejak vysperkovat vic nez
by to bylo nutne treba jen pro mne? ;-)

Radek Vicek