Re: Převodník USB <> RS232

Rollfree rollfree@volny.cz
Pondělí Září 3 12:04:48 CEST 2007

Podle tech Vasich obrazku to vypada skvele. Zda se, ze to ma dokonce
vyvedene i nejake handshake linky (to ty Siemensacke prevodniky nemaji).
Podle obrazku to vypada, ze je snad i to pouzdro rozdelavaci jinak, nez
kladivem. Nebo se pletu a je to zalepene ?
Zda se mi to, nebo to nema vyvedene 5V ?

Kazdopadne diky za tip.

rollfree