Převodník USB <> RS232

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Neděle Září 2 23:56:37 CEST 2007

--- Rollfree <rollfree@volny.cz> wrote:

> Docela by se mi libil nejaky jiny spolehlivy prevodnik, ktery
> by mel elektroniku primo v USB konektoru a ktery by mel
> pokud mozno hodne ohebny seriovy kabel (ten Aligator
> ho ma na muj vkus dost tuhy).

"Mechanicke" poziadavky splna kabel k mobilu Samsung X450 (C130, a
pod). Foto:
http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/USB/samsung-kabel/

Je to cisty cinan "znacky" FOOF s obvodom OTI006858. S mobilom funguje
bez problemov, nejake mensie prenosy z fyzickeho COM portu do
USB->virtual COM portu som skusal, tiez OK. Ale neboli to dlhodobe
zatazove testy.

miro

PS: uz som v konfere nieco o tomto prevodnik pisal, skuste hladat
subject "OTI006858 (USB-serial ) datasheet" v archive, je to tam
rozhodene..
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2007-April/thread.html
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2007-May/thread.html

Looking for a deal? Find great prices on flights and hotels with Yahoo! FareChase.
http://farechase.yahoo.com/