Re: Převodník USB <> RS232

Rollfree rollfree@volny.cz
Neděle Září 2 22:43:26 CEST 2007

Trochu mimo puvodni dotaz : s jakymi kupovanymi prevodniky
mate pozitivni zkusenosti ?

Ja pouzivam ty od Aligatora pro novejsi Siemense (od S55 vys).
Je tam PL2303 a mam s nima (mozna na rozdil od jinych lidi -
parkrat to tu slo) maximalne dobre zkusenosti.
Slysel jsem o problemech s timhle cipem, tak jsem tim propojil
2 PC a nechal to Xmodemem prenaset data na 115 kbit/s
cca 48 hodin. Bez jedineho opakovani paketu. Mozna mam
stesti na drivery.

Tenhle Aligator ma prevodnik v "krabicce" uprostred kabelu.
Vyhodou je vypinac napajeni.

Docela by se mi libil nejaky jiny spolehlivy prevodnik, ktery
by mel elektroniku primo v USB konektoru a ktery by mel
pokud mozno hodne ohebny seriovy kabel (ten Aligator
ho ma na muj vkus dost tuhy).

Mate nekdo osvedcene kandidaty ?

Diky.
rollfree