Převodník USB <> RS232

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Září 3 12:27:12 CEST 2007

--- Rollfree <rollfree@volny.cz> wrote:

> Podle tech Vasich obrazku to vypada skvele. Zda se, ze to ma dokonce
> vyvedene i nejake handshake linky (to ty Siemensacke prevodniky
> nemaji).

Ano ma, vecer mozem napisat ktore. Spisal som si ich kdesi na papier.

> Podle obrazku to vypada, ze je snad i to pouzdro rozdelavaci jinak,
> nez
> kladivem. Nebo se pletu a je to zalepene ?

Je to opakovatelne rozoberatelne. Urobim dalsie obrazky. Po bokoch to
ma take plastove krytky, ktore drzia hlavnu vrchnu a spodnu cast krytu
pokope. Tie krytky su zaskakovacie, ale daju sa nedestruktivne
"vylupnut".

> Zda se mi to, nebo to nema vyvedene 5V ?

No to nema... Kabel ma ale dost zil, takze ak nie je problem niektory
nepotrebny signal ozeliet, zilu si mozno prepojit na +5V.

miro

> Kazdopadne diky za tip.
>
> rollfree

Boardwalk for $500? In 2007? Ha! Play Monopoly Here and Now (it's updated for today's economy) at Yahoo! Games.
http://get.games.yahoo.com/proddesc?gamekey=monopolyherenow