OT: intuice pri opravach

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Říjen 29 09:02:07 CET 2007

Mno, moja zena si mysli (a vzdy to nahlas aj povie), ze zato ze pokladam prikladacov ruky za sarlatanov tak ich uplne odmietam.
Nie je to celkom tak. Clovek ma pomerne zlozite myslenie a mnohe z toho comu sa s oblubou hovori intuicia je naucene resp. skusenost, aj ked si to dotycny nemusi vobec uvedomovat. Aura je samozrejme nezmysel, ale viem si tiez celkom dobre predstavit, ze dotycny "intuitor" sa pozrie na zariadenie ci cloveka a vidi - znova zrejme nie prilis vedome - rozne priznaky - ale sam seba presvedci o tom, ze k tomu vidi nejake svetielka, akoby semafor co mu priamo povie diagnozu. No ale toto je uz pod dojmom reci inych podobne zameranych ludi - a toto je to co mi na tom vadi, ze sa snazia siloumocou vidiet v tom nejake nadprirodzeno a cary a kuzla, a vsetok ten blabol o energiach apod. (k tomu tie svetielka z mne neznamych pricin uz od nepamati neodmyslitelne patria).

Mno, dufam ze teraz ma pritomni bosoraci neurieknu... :-)

wek