intuice pri opravach

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Říjen 27 18:57:22 CEST 2007

Ahoj Quasi,
bohuzel to takhle nefunguje a ver mi, ze kdybych Ti mohl pomoct, tak to
okamzite udelam.
Tipuju to na zdroj, ale je to jen vesteni bez kristalove koule.
Auru nevidim ani u lidi a ani u pristroju a jak jsem psal, tak jsem tyto
vlastnosti nikdy zamerne nerozvijel.
Kdybych mohl pomoct sobe, tak jsem to davno udelal.
Pred dvema dny udelala moje doposudmanzelka Coming-out. Jiz tri roky zije s
jinou zenou. Mam s ni tri deti, dve dospele holky, dve vnoucata , treti na
ceste a desetileteho kluka.
Omlouvam se, ze to pisu do konfery, ale berte to ode mne i jako Coming-out
ode mne.
Jeji partnerka pujde nyni na operaci a verte mi, ze to pro mne neni lehka
situace.
Jindra Polivka

Když mas Jindro tu intuici , porad pls :)

3 roky stara TV se mi doma zacala sama o sobe vypinat. Jednou jede hodinu,
jednou cely den a nekdy se vypne kazdou pulhodinu.Staci vzit ovladac a tu tv
vždy klasicky zapnout. Musim ji zapnout na dvakrat. Poprve se rozsviti ledka
jak kdyby prijimala signal z dalky a podruhe uz se zapne. Je to klasicky
sirokouhly balon Philips. Co s tim? Mam poslat fotku at z ni vyzaruje jeji
aura a poradis mi?;))

Mimochodem taky se mi to stava u pocitadel.Prijdu a jede , odejdu a nejede.

Kdyby kdokoliv vedel na co mam kuknout byl bych rad.

diky

Quasimodo
ICQ:104722051
www.obchodpc.cz