Svoboda slova - dejte si pozor na internetu.

Josef Šíp sip@atlas.cz
Středa Říjen 3 14:31:20 CEST 2007

Taky uz nam  prisla zadost o to kdo mel danou IP ale připadá mi ze to
posilaji
naschval tak aby to neslo identifikovat.
Jednak to poslou minimalne pul roku po udalosti a druha věc je neudaji
cilove IP adresy jen zdrojovou IP kterou, chtějí najit, coz pokud IP sdili
vice lidi tak je na nic.

Jinak jeden z pripadu se tykal dětského porna tak 3 roky zpet
a opravdu jsme se snazili co bylo v nasich silach. Od te doby si myslim
ze system, který loguje kdo s kym a kdy komunikuje není spatna věc...

Jozka