Svoboda slova - dejte si pozor na internetu.

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Říjen 3 11:59:12 CEST 2007

Ja nevim, zda se na tyto dopisi pise take jaky trestny cin policie
vysertruje, ale neni to trochu nefer, takhle odmitat spolupraci?
Nemusi preci jit jen o vyrok ohledne medenych okapu, vzdyt na
internetu se casto domlouvaji i pomerne vetsi vytrznosti popripade
zlociny. Mel jsem kamarada, ktery se stal obedi prave sikany pres
internet (na stredni skole). Nekdo mu na email neustale posilal
urazejici a vyhruzne dopisy a on se s toho malem sesypal (na cele se
prislo tak, ze s brekem utekl s vyuky pocitacu, kdyz si jeden s nich
precetl).

PS: Jsou zadosti alepson aktualni? Vim ze hodne lidi si stezuje, ze
policie prichazi s zadostmi na logy udalosti, ketre se odehrali treba
pred dvema lety.