Svoboda slova - dejte si pozor na internetu.

Milan Cizek cizek.milan@seznam.cz
Středa Říjen 3 16:59:53 CEST 2007

> Taky uz nam  prisla zadost o to kdo mel danou IP ale připadá
> mi ze to posilaji naschval tak aby to neslo identifikovat.
> Jednak to poslou minimalne pul roku po udalosti a druha věc
> je neudaji cilove IP adresy jen zdrojovou IP kterou, chtějí
> najit, coz pokud IP sdili vice lidi tak je na nic.

V nasem pripade take neco mezi 0.5-1rokem zpet, obsahoval pozadavek se
zdrojovou i cilovou adresau, presne datumy a casy, kdy uzivatel provadel
nekalou cinnost v cizi mail schrance na seznamu.

Milan