rs232 & icq terminal ??

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Listopad 22 09:17:26 CET 2007

no a tohle je presne situace, kdy jsem uz mimo :-)
" irc server co by vam bezel na tom serveru " , to ze to muze bezet
treba pres nejakej ten jabber, to jeste asi jo .
jinak pouzivam mirandu a prolemy obcas nejaky jsou, ale zasadne jsem to
zatim resit nemusel.
ta informace delphi/icq, je zajimava, pohledam.
tomik.

________________________________

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Snehulak
Sent: Thursday, November 22, 2007 8:56 AM
To: HW-news
Subject: Re: rs232 & icq terminal ??

Proc zrovna icq ? Myslim, ze to ma same nevyhody nebylo by lepsi kdyz uz
to delat takto tak pres nejaky treba irc server co by vam bezel na tom
serveru ?

Jinak napsat neco pro icq neni problem . Ja jsem si vlastne delal neco
podobneho v delphi . Tam primo proto existuji komponenty takze vubec
neresite protokoly ani site jen prijmate nejake datove vety . Problem je
, ze mirabilis ma obcas tendence ten protokol lehce zmenit aby prestaly
fungovat alternativni klienti . Za posledni 3 roky se to stalo snad 2x.

snehulak