rs232 & icq terminal ??

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Listopad 22 08:56:29 CET 2007

Proc zrovna icq ? Myslim, ze to ma same nevyhody nebylo by lepsi kdyz uz to
delat takto tak pres nejaky treba irc server co by vam bezel na tom serveru
?

Jinak napsat neco pro icq neni problem . Ja jsem si vlastne delal neco
podobneho v delphi . Tam primo proto existuji komponenty takze vubec
neresite protokoly ani site jen prijmate nejake datove vety . Problem je ,
ze mirabilis ma obcas tendence ten protokol lehce zmenit aby prestaly
fungovat alternativni klienti . Za posledni 3 roky se to stalo snad 2x.

snehulak