rs232 & icq terminal ??

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Listopad 22 09:30:49 CET 2007

Myslim, ze ted dava borland zdarma nebo na vyzkouseni nejake vyvojove
prostredi tusim se jmenuje turbo delphi ale nevim jak je to omezene mam
pocit ze prave pridavanim komponent i kdyz to icq je i se zdrojakama takze
by to tam nemusel byt problem dostat.

A ta komponenta se jmenuje TICQ a roste zde :
http://sourceforge.net/projects/ticqlib

PS. mozna bych neco zvladl napsat nebo poslu ukazky . Ja to pouzival jenom
na dalkove "rizeni" PC pres ICQ.

snehulak