Re: Dá se sehnat nový notebook se sér. portem

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Listopad 21 12:10:19 CET 2007

Kdyz ja jsem reklamoval, tak si pro to poslali PPLku, takze jsem nic
nikam nevozil. Spise mne zarazi fakt, ze tato tak vesele podavana
informace zije uz tolik let. Mne uz to prijde totiz spise jako hoax,
ketry se siri ustnim podanim. Podle te very, kterou jsem slysel ja je
to tak, ze bud dostanete dobry kus, a ten pak bezi kvaltne a bez chyby
docela dlouho a nebo dostanete spatny kus a ten se vam pokazi hned,
ale jak rikam, prijde mi to spise jako JPP. Tim samozrejme nechci
spochybnovat Vase zkusenosti, ale jak rikate, je to uz par let.
Tak me napada, to co jste vozil byli TravelMate nebo aspire? nevim
jestli je mezitim rozdil, ale kdyz jsem se na to pred rokem dival, tak
mi prislo, ze se ty dve rady lisi cenou i pri stejne vybave, ale nevim
jestli to nebyl jen muj dojem.

Honza