RE: Dá se sehnat nový notebook se sér. portem

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Listopad 21 12:35:50 CET 2007

Bylo úplně jedno, jaká to byla řada, reklamovaly se všechny typy. Sem tam
měl někdo štěstí a vydržel nebo naopak neměl štěstí a vysral se těsně po
záruce. Těch bylo taky docela dost. Dřív jsme doporučovali HP. Ale co jsem
měl tu čest s posledními modely (ty co nemají označení nc/nx), tak už jsou
taky dost nic moc. Teď už doporučuju pouze Delly, bohužel moc zkušeností
nemám s FSC a Toshibama, pravděpodobně taky dělají ještě docela slušný
notebooky...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death