RE: Dá se sehnat nový notebook se sér. portem

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Listopad 21 11:57:46 CET 2007

Opravdu se nejednalo o chybu v konkrétní sérii. Sraly se jak nejlevnější,
tak hodně drahý modely. Poměrně dost jsem se toho navozil do Asupportu a
později i do Aceru v Tuřanech. Už tak dva roky je raději vůbec nebereme,
takže kvalita se mohla zvednout. Ale vzhledem k tomu, že za ty dva roky šli
s kvalitou dolů úplně všichni, tak bych na to moc nesázel.
Každopádně teď je v kurzu vozit do Tuřan nefunkční LCD ještě v záruce. Mění
jim základní desky jak na běžícím pásu. Už je taky radši nebereme. Samsungy
jsou o několik tříd spolehlivější...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death