Re: Dá se sehnat nový notebook se sér. portem

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Listopad 21 10:59:16 CET 2007

Podle toho co jsem cetl, je tohle uz dost stara informace (nevyjadruji
se o pravdivosti), ale stejne me varovali uz kdyz jsem si kupoval
prvni notas pred 4 lety (nebo kolik to vlastne je). Takze se nabizi
otazka, jak je to ve skutecnosti a zda se proste nejednalo o nejakou
chybu nekde v konkretni serii.

Honza