Ako odpojit kabliky z vypinaca a bodovej halogenky?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Listopad 21 01:08:48 CET 2007

Tak co sa spinaca tyka, odpoviem si sam:

http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/bodove_svetlo/riesenie/

Treba ho ihlou a silou vylupnut z plechoveho krytu (krabicky), aby bol
pristup zhora, inac sa nebude dat nazad zlozit.

Dno ide zozadu nie len o tych 5mm, len treba kabliky tlacit do vnutra a
dno tahat dalej.

System uchytenia kablikov je (s)prosty: zasunu sa pozdlzne k pruznemu
pliesku, ktory ich uz naspat nepusti...

UZASNE RIESENIE...

miro

PS: na uvolnenie kablov zo svietidiel som este neprisiel