Ako odpojit kabliky z vypinaca a bodovej halogenky?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Listopad 21 01:24:20 CET 2007

Uz to bude vyzerat, ze trpim samomluvou...

Spinac netreba nijak rozoberat, staci vedla zasunuteho kablika pichnut
ihlu, ktora zatlaci ten pliesok. Kablik sa da takto vytiahnut uplne
lahko.

Zo svietidla to ide podobne, len zapichnuty nie je kablik valcoveho
tvaru, ale plochy pliesok. Pridal som foto do rieseni.

miro

--- Miroslav Sinko <sinkomiro@rocketmail.com> wrote:

> Tak co sa spinaca tyka, odpoviem si sam:
>
> http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/bodove_svetlo/riesenie/
>
> Treba ho ihlou a silou vylupnut z plechoveho krytu (krabicky), aby
> bol
> pristup zhora, inac sa nebude dat nazad zlozit.
>
> Dno ide zozadu nie len o tych 5mm, len treba kabliky tlacit do vnutra
> dno tahat dalej.
>
> System uchytenia kablikov je (s)prosty: zasunu sa pozdlzne k pruznemu
> pliesku, ktory ich uz naspat nepusti...
>
> UZASNE RIESENIE...
>
> miro

> [...]

Be a better sports nut!  Let your teams follow you
with Yahoo Mobile. Try it now.  http://mobile.yahoo.com/sports;_ylt=At9_qDKvtAbMuh1G1SQtBI7ntAcJ